Skip to content

مزایای سقف عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی به عنوان بخشی از سیستم کفپوش کامپوزیت، یک راه حل کفپوش همه کاره و پایدار است که به طور گسترده تایید شده و مدت زمان ساخت و ساز در محل را به حداقل می رساند. در اینجا برخی از مزایای سقف عرشه فولادی وجود دارد که شما را متقاعد می کند که این یکی از بهترین راه حل های کفپوش است.

در اینجا به چند مزیت سقف عرشه فولادی اشاره می کنیم:

۱. دوام بیشتر

 

جنس فولادی دارای حفاظت در برابر خوردگی عالی با حداقل مقاومت تسلیم تضمین شده است. شدت این عوامل به مشخصات عرشه فولادی مورد استفاده بستگی دارد.

۲. قدرت بی نظیر

 

زمانی که دال های مرکب فولادی و بتنی ساخته می شوند، سبک تر و محکم تر از دال های معمولی هستند. خواص مواد و مقطعی بر استحکام اضافی به دال بتنی تمام شده در طول دوره خدمات تاثیر می گذارد. عرشه فولادی تقویت انعطاف پذیری را فراهم می کند و هنگامی که با استحکام جامع بتن ترکیب می شود، یک دال کاملاً قوی تر ایجاد می کند. ورق عرشه فولادی برای جلوگیری از هرگونه لغزش طولی بین فولاد و بتن در خود دال و هرگونه حرکت عرضی بین دال و تیرهای نگهدارنده طراحی شده اند.

 

۳. جابجایی آسان در محل

 

ورق عرشه فولادی با نصب آسان و سریع می تواند یک گزینه ایده‌آل برای پروژه ساختمانی شما باشد. ورق عرشه فولادی در طول های از قبل برش خورده و در بسته های از پیش بسته بندی شده به محل پروژه یا ساختمان منتقل می شود. این بسته ها را می توان به راحتی در مناطق کاری خاص با جرثقیل حمل و جابجا کرد و ورق های جداگانه را می توان به سرعت با دست چید.

 

۴. ساخت و ساز سریع و ایمن

 

یکی از مزایای سقف عرشه فولادی فلزی نصب سریع آن است. مورد دیگر این است که در حین ریختن دال بتنی، مانع پیشرفت در سایر بخش ها نمی شود. طبقات بالا کل نصب دال بتنی را می توان توسط یک ارائه دهنده ماهر و با تجربه انجام داد و نصب ورق عرشه را به گزینه ای راحت تر و بادوام برای کف سازی تبدیل کرد. ورق عرشه فولادی میتواند جایگزینی مطمئن نسبت به دیگر متدهای اجرای سقف ساختمان باشد.

 

۵. طراحی انعطاف پذیرتر

 

سقف عرشه فولادی می تواند از نظر طراحی متفاوت باشد تا استحکام، انعطاف پذیری و کارایی بیشتری به شما بدهد. بدلیل ساختار متفاوت ورق های عرشه فولادی میتوانید از آنها در پروژه های مختلف خود استفاده کنید. بعنوان مثال: سقف سازه های فلزی مسکونی، بخش اداری کارخانجات و …

 

۶. طول عمر بسیار بهتر

 

سقف عرشه فولادی به مرور زمان پیچ و تاب نمی خورد و در برابر آب و هوا، رطوبت، زمان و زوال آفات مقاوم است.

اینها برخی از مزایای سقف عرشه فولادی بود. اینها را می توان در طراحی با توجه به نیاز مشتری تغییر داد و بنابراین یک انتخاب ایده آل برای کفپوش در بسیاری از مناطق ساخت و ساز است. 

۷. قیمت مناسب در مقابل مزایا

 
قیمت ورق عرشه فولادی با توجه به نتیجه نهایی کار و دیگر مزایای آن مانند سرعت بالای اجرا، بسیار بصرفه بوده و تمیزی نهایی کار و استحکام بالای آن همیشه به عنوان بهترین گزینه برای تکنولوژی اجرای سقف ساختمان می باشد.
 

گروه صنعتی آیکان سازه با تجربه چندین ساله در نصب و اجرای سازه های فلزی و سقف عرشه فولادی آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما مشتریان عزیز می باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا راهنمای شما باشیم.

شما میتوانید از طریق این لینک نسبت به تعداد طبقات و متراژ زمین خود یک برآورد نسبی از هزینه اجرای سقف عرشه فولادی داشته باشید.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *